Nu var det länge sen!

Allt för länge sen jag uppdaterade här, ska försöka skärpa mej med det, för det händer ju ganska mycket på en vecka.
Vi har blivit över 100 medlemmar i gruppen tex! Hur roligt som helst!! Maria, du är bäst! Tack för all din hjälp, både med idéer på vad jag kan sy och med tävlingen!

Idéerna är många, måste skriva upp allt jag kommer på annars glöms det bort.... har lite på lager, kan man säga ;0) Men nu har jag så mycket att göra att jag inte vet riktigt var jag ska börja!

I väntan på tyger så försöker jag göra en del till mina barn, men då passar jag på o få migrän... så typiskt?! Suck!

Så kanske ska lämna datorn nu och sy lite? ;0)

Här är lite jag gjort sen senast...








Märks det att jag har en ny app till ajfånen? ;0)) Tycker det är sååå roligt att leka med bilder!

//Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0