Under construction!

Heeeeeeeej! Och välkommen hit!

Här i denna blogg kommer jag lägga upp bilder på det jag syr och sånt som jag tycker är roligt att göra. En del bilder på barnen kommer givetvis oxå figurera här ;0)

Saya betyder Min/Mina på indonesiska vilket jag tycker är ett passande namn till mitt "märke"
Allt jag lägger upp här (kläder odyl.) är till salu eller så tar jag gärna beställningar.
Jag är en glad amatör med en ganska vanlig symaskin, inget i 30-40.000 klassen och någon overlock-maskin äger jag inte (än). Hoppas ni kommer gilla det jag gör!

Just nu är sidan under bearbetning, min kära syster Malin ska hjälpa mej med designen.

Ha en härlig sommar kväll!

 

/Kerstin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0