Barna iväg!

Så nu passar jag på att sy så mycket det går. :0)

Har fått sytt lite sen sist jag skrev... lite små fix och en mössa. Man får passa på att sy lite till barnen när man väntar på tyger :0)
Det blev en liten förnyelse av Ellens (min stora flicka) gamla sängmobil eller vad de heter...
och så en av tre mössor är klara i en beställning.

Igår fyllde min prins 2 år och det firade vi med kalas förstås! Sen åkte han och storasyster Ellen med mormor till Vadstena. Så nu är jag nästan barnledig fram till torsdag, Tilde är ju ff hemma.
Så det har blivit lite sytt idag iaf.

Idag har jag gjort en bambuväska, en hjälm mössa och 2 vanliga mössor. Så nu ser jag snart i kors... ;0)


1/3 mössor



Sängmobilen före...



Sängmobilen efter



En hjälm mössa till lilla Kimmy



En väska till Jennifer



Och 2 mössor till Petra




//Kerstin


Kommentarer
Postat av: angelica

Va kul det verkar va. Tänk om jag oxå kunde hitta något så kul

Att göra. Har du eget företag nu?

Kram

2011-08-01 @ 22:56:13
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Nä, har ju inte det... funderar på det faktiskt. Det är jätte roligt! Inte alls så svårt! Testa sy lite, det är som att cykla.



Kram

2011-08-02 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0