Väskor!

Jag behövde en liten väska att hänga på vagnen för att lättare komma åt plånbok o telefon. Jag kör en P&T och min skötväska hänger på sidan om vagnen när de båda små sitter i den, då hör jag inte telefonen och plånboken är snabbare att få tag på om den är inom räckhåll. Min skötväska är inte heller så stor så all plats som finns är guldvärd!

Modellen är ganska lik "dagisväskan" men jag har inte kopierat den utan hittade ett annat mönster på internet som jag gjorde om. Så designen är fortfarande min. Den är inte riktigt 100 än, håller på o finslipar på vissa detaljer. 

Så här blev resultatet och jag är väldigt nöjd! Den gör precis som den blir tillsagd! ;0)



Har även gjort en med stjärnor:



//Kerstin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0