Gäääsp!

I fredags firade jag min 28-årsdag med att äta ute med ett par vänner och det blev ganska sent innan vi var i säng, i lördags firade vi min kusin som tog studenten!
Jag var fyllechaffis och körde ungdommarna till Tranås och även hämtade dom på natten, kan ju säga att det blev ganska sent även den natten...
Efter 4 timmars någorlunda sömn vaknade ju barnen så det var ju bara att gå upp... Vi sov över ute i Aneby så vi var inte hemma förrän runt 20.00 igår. Har inte hämtat mej än så det blir nog tidigt i säng ikväll.

Jag är klar med en beställning nu, Det har tagit lite tid och det ber jag om ursäkt för! Mycket i livet för ögonblicket ;0)
Men nu är jag igång! Eller imorgon är jag igång igen ;0)

Fick hem mina tyger imorse! Väntar bara på min ekologiska velour... hoppas det kommer imorgon!

Nu ska jag göra iordning nått gott till CSI.

Ha en trevlig kväll!!

//Kerstin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0