Mycket att göra :0)

Just nu försöker jag sy så fort tillfälle ges... inte så roligt för varken hem eller karl ;0) men många beställer och det är jätte roligt! Just nu har jag ett beställnings stopp men kommer släppa på det i dagarna.
Jag tycker det är jätte roligt att ni gillar det jag syr! Hade inte en aning om att det skulle bli så stort!

Men, ni som beställer! Jag kommer inte ha så mycket tid att sitta vid maskinen fram över. Förhoppningsvis kommer jag att börja ett nytt jobb så snart som möjligt! Sen lite senare i höst kommer jag att operera min högra hand efter en olycka -09 Vet inte hur nedsatt jag kommer vara då. Fast så fort ungarna börjar på dagis har jag ett par timmar att sy på dagarna :0) iaf så jag kommer få saker gjort även om det kanske tar lite tid.

Jag håller på att beta av större del av min beställnings lista! En massa mössor ligger och väntar på att skickas till sina ägare! Har lite kvar! Sen ska jag äntligen sy ihop en "skötväska" Jag hoppas att delarna till den kommer med posten idag! Appropå posten så har jag ju beställt lite från panduro, hoppas på att det kommer idag med!!

Lite som sytts:

Först ett set jag glömt lägga upp här, denna var beställd av Therese:



En plånbok till mormor Helen (födelsedagspresent):



En stor beställning av Jenny:



Mössor till Isabelle:



Mössor till Tanja:



Jag har även gjort en stjärnmössa Marika, men har missat att ta kort på den. 

Tilde ska få ett set byxor/T-shirt, är klar med byxorna :0) :




Det var allt för denna gång! :0)


//Kerstin



 

Kommentarer
Postat av: Bella

Du är jätte duktig. Kul att se vad alla andra gör så man kan få inspiration tycker jag! Älskar byxorna!!! Kram Bella

2011-08-15 @ 14:47:33
URL: http://ceisabelle.blogspot.com/
Postat av: Kerstin

Tack Bella du är oxå jätte duktig! :0))Det bästa är ju att man kan ju göra med vilket jersey/interlock spill man har :0)



Kram //Kerstin

2011-08-15 @ 19:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0