Trögt

Känner inte att jag har något flyt på syendet... Vill mer än vad jag hinner med.

Just nu har jag satt ett beställningstopp för att avsluta ALLT jag har kvar att göra. Sen när det inte finns nått mer då släpper jag på det igen. Känns lite tråkigt för jag kommer antagligen förlora några av er för det. Men jag hinner inte med! I fortsättningen kommer jag nog bara ta ett begränsat antal beställningar i taget.  

Jag har fått jobb!! Måste bara berätta det! Det är ett kvällsjobb, på dagarna ska jag vara hemma med yngsta flickan och på kvällarna är Andreas hemma med hela barnaskaran ;0) Låter väl rättvist?! ;0)

Ska försöka få lite mer sy-tid så jag kommer ikapp.

Har antagligen fått tag på en ny symaskin!! En som broderar! Hoppas allt är bra med den för då ska jag ta mej en roadtrip o hämta den i helgen! :0))
Tack Åsa för tipset!

Lite som blivit gjort:

En "skötväska" till Siw:


Ett matchande besticketui till Siw:


En mössa i modell "baggy" (lite fel storlek)


Och ett blöjfodral till Malin:



//Kerstin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0