Fullt ös!

Idag ska jag o flickorna till Habo och hälsa på en kompis och hennes dotter. Ellen och hennes flicka är lika gamla så de ska få leka av sej lite. Sen blir det pizza och en tripp ut till Mullsjö där det tydligen ska vara utförsäljning av barnkläder bl.a. Detta är efter lunch... Så en halvdag hinner jag nästan med vid symaskinen, eller IRL typ 1 timme sammanlagt ;0) Efter allt som måste göras med barnen osv....

Igår hände en ganska rolig sak!

Jag och familjen var och handlade i vår Willys butik i fredags, de hade nyinvigning där för att de byggt om och fått självscaning. Så Andreas tyckte vi skulle vara med i deras tävling de hade. Det var 3-4 frågor och så självklart denna jäkla motivering varför man ska vinna... jag är urusel på sånt!! Men jag svarade rätt på frågorna och skrev typ, "Att handla på Willys är för oss en självklarhet då vi är en stor familj så är det mest prisvärt" ungefär så. Tror det var lite mer inlindat i bomull än så iofs...
Såå, igår ringde det en kille, jag hörde att han hette Joakim inte var han var ifrån. Så här lät samtalet, typ:

J. Hej Joakim heter jag, jag ringer från ... och du har vart med i en tävling hos oss!

Jag. Jasså?? Har jag??

J. Ja...? Det står ditt namn här...?

Jag. Vart sa du att du ringde ifrån?

J. Willys.

Jag. JAHA! Ja, det har jag ju!

J. Du har vunnit en DISKMASKIN!

Jag.  VA?!?! En diskmaskin?? Oki? Jaha, hahaha!

och sen var det lite mer praktiska saker som när vi skulle hämta den o så...

Jag vinner ALDRIG NÅNTING o nu står det en splitter ny diskmaskin här hemma!

Ha ha ha!

Nu ska jag försöka hinna med en mössa o en haklapp innan jag ska iväg!

//Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0